КОРАК 6

КОРАК 6

КОРАК 6 Вокални студио ОРФЕЛИН У хору ОРФЕЛИН, овом приликом певаће СОПРАН Јелена Глушица, Звездана Војновић, Павла Бањац, Катарина Кочиш, Огњенка Лазић, Јасмина Стојковић, Радмила Владетић Иванишевић АЛТ Агнеш Мелеги, Ивана Говорчин, Анастасија Шемић, Биљана...
КОРАК 7

КОРАК 7

КОРАК 7 Оркестар У NEW TRINITY BAROQUE оркестру, на историјским инструментима, а под уметничком дирекцијом Предрага Госте ће свирати: У првом оркестру: Андреј Капор, барокна виолина I, виолина соло (Мађарска)Љубица Јовановић, барокна виолина I in ripieno**Ивана...
КОРАК 8

КОРАК 8

КОРАК 8 Барокни инструменти У новосадској премијери Пасије, музичари ће свирати на историјским аутентичним инструментима, што значи да је звук оркестра сличан оном који се могао чути у Бахово време (барокне обое и флауте, оргуље и чембало, гудачи који свирају барокним...
КОРАК 9

КОРАК 9

КОРАК 9 ТРЕНУТНИ ЗАБОРАВ Готово да је равно чуду то што се потпуна ренесанса Бахове музике тек после 1829. године догодила захваљујући извођењу дела које је 100 година било практично заборављено, а данас важи за једно од најкомплекснијих и најдубљих творевина западне...
КОРАК 10

КОРАК 10

КОРАК 10 Најпознатији корал у Пасији Најпознатији корал, који се често назива и Коралом Пасије, јесте „O Haupt Voll Blut und Wunden”. Бах је користи ни мање ни више 5 пута у току Пасије по Матеју, сваки пут је презентујући на нови начин, са различитим текстом, у...